۱۳۹۰ مهر ۲۰, چهارشنبه


۱۵ نظر:

  1. این تصویرِ خیلی قشنگیه. من جفت سفیدپوستشو قبلا دیده بودم :)

    الهه

    پاسخحذف
  2. آره الهه جون سفیدش هم هست قشنگه.
    نرگس

    پاسخحذف
  3. ام تی هم ظاهرا ما رو برای همیشه ترک کرده..
    نرگس

    پاسخحذف
  4. عجب!... یعنی قهر کرده!؟ فکر نمی کنم موضوعی پیش آمده باشه که دلخورش کرده باشه!
    تا جایی که یادمه حتی توی وبلاگ قبلی ات هم همینطور بود یعنی انگار حوصله ی حضور مداوم رو نداره. باید هراز گاهی (که گاهی این هرازگاهی ممکنه به سالی هم بکشه!) سکوت می کنه یا غایب میشه.
    به هرحال هرکجا هست امیدوارم خوش و تندرست باشه و اوضاع اش به کام.

    الهه

    پاسخحذف
  5. آخرین پیغامش کمی مرموزه...
    نرگس

    پاسخحذف
  6. نرگس عزیزم، الهه ی مهربانم

    هرگز و هیچوقت از شما جدا نمی شوم حتی اگر نباشم، باورش کمی سخت است به همان میزانی که توضیحش، این بودن و نبودن، بگذریم.

    نرگس من! الهه ی خوبم!

    امشب زیباترین واژه هایم را به هم گره می زنم تا برایتان شالی ببافم، دوست داشتم خودم شال را روی شانه هایتان می گذاشتم ولی همین که گاهی در شالی که بافته ام ببینمتان که به من لبخند می زنید و برایم دست تکان می دهید جهان را به من می بخشند.

    راستی سلام

    پاسخحذف
  7. ام تی جان سلام
    خوشحال شدم داشتم نگران می شدم،تو هم برای من همچون یک جادویی...بمان همیشه...
    نرگس

    پاسخحذف
  8. خوش آمدی، خوش بودی، خوش باشی، همیشه

    الهه

    پاسخحذف
  9. سلااااااااااااااااااااام یحیی جان سلااااااااااااااااام!
    چقدر خوبه که تو منو پیدا کنی،کم کم داشتم فکر میکردم که رشته های طلایی دوستی مان آهنین شده ...
    نرگس

    پاسخحذف
  10. رشته‌های نامرییِ ما گرچه دیده نمی‌شه اما هست و هیچ هم پاره‌شدنی نیست
    (((:
    اینجا رو گم کرده بودم نرگسی!
    یعنی داشتم کامنت‌ها و یادداشت‌های پیشین‌ام رو مرور می‌کردم که یهو دیدم تو این آدرس رو بهم معرفی کرده بودی
    اومدم اینجا دیدم به به! چه جمع و محفلِ کوچکِ خودمونیِ دوست‌داشتنی‌ای دارید و اینا
    این شد که حسودی‌م شد گفتم ابرازِ وجودی کنم
    D:

    پاسخحذف
  11. چقدر خوبه که حسودی ات شد یحیای گل،
    هر از گاهی که دلت خواست بیا یک چیزی با ربط و بی ربطش مهم نیست،بنویس .حضورت خوشایند من است هر زمان!
    نرگس

    پاسخحذف
  12. این خیلی خوبه! :)
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=erbd9cZpxps

    اوه راستی! قدم مهمون جدید مبارک :)
    الهه

    پاسخحذف
  13. ها! قشنگ بود
    ممنون الهه! لطف داری
    صاب‌خونه مهمون‌نوازه خب :ی

    پاسخحذف
  14. مرسی الهه جون چسبید! الان یک ویدئو هم من می ذارم...
    یحیاجان مرسی،خوشحالم که حی و حاضری!
    نرگس

    پاسخحذف

Merci