۱۳۹۰ مرداد ۱, شنبه

Oscar Wilde's poem

 Yet each man kills the thing he loves,
     By each let this be heard,
  Some do it with a bitter look,
     Some with a flattering word,
  The coward does it with a kiss,
     The brave man with a sword!

  Some kill their love when they are young,
     And some when they are old;
  Some strangle with the hands of Lust,
     Some with the hands of Gold:
  The kindest use a knife, because
     The dead so soon grow cold.

  Some love too little, some too long,
     Some sell, and others buy;
  Some do the deed with many tears,
     And some without a sigh:
  For each man kills the thing he loves,
     Yet each man does not die

۲۷ نظر:

  1. نرگس جان، نرگس خوب ، نرگس عزيز،

    ديدی شرارت چيز خوبی نيست ، ديدی كه چرا نمی خواهم شرور باشم با تمام جبری كه گاهی روزگار بر سر راهمان می گذارد تا شرارت كنیم.

    ديدی نرگس جان كه سهم من از اين شرارت مجازی اشكی بود كه ريخت ، اين شعر درد را نخواندم كه گريه كردم.

    پاسخحذف
  2. ام تی جان خودت بهتر میدونی که منظور من از شرارت چیزی جز شیطنتهای دوستانه نبود و نیست.این شعرو بذار در متن یک فیلم مال ترکیه با آهنگش برات بذارم اگر زبانش را بلد نبودی مهم نیست چون خود شعر اینجاست و دکلمه و ترجمه اش در فیلم...

    http://www.youtube.com/watch?v=0Pe4J5F7_9s&feature=related

    پاسخحذف
  3. کاش من جا یتو بودم و می تونستم گریه کنم،ناراحت نشدم برای گریه کردن ات،گریه صافی روح ماست ...و من مدتهاست نتونسته ام گریه کنم
    ...
    نرگس

    پاسخحذف
  4. نرگس جان،

    با من چه كرد اين شعر،
    با من چه كرد اين كليپ،
    اين صدا، اين نور، اين بازی دستها
    با من چه كرد اين دالان، اين عبور، اين پايان و اين آغاز.

    پاسخحذف
  5. نوش جانت...هر طور که میخوای هضم اش کن...
    نرگس

    پاسخحذف
  6. در ضمن یادت نره که تو عزیز منی!
    نرگس

    پاسخحذف
  7. گلدانی در قلبم هست كه تو را در آن كاشته ام، مرسی كه در منی.

    می روم كه بخوابم، شب خوش.

    پاسخحذف
  8. شب خوش ام تی جان
    نرگس

    پاسخحذف
  9. نرگس جان سلام،

    ساعت 3 بامداده، و من برای چراهای بزرگی بی جوابم ، سراغ خورشيد رو از ستاره ها می گيرم تا خوابم ببره.

    پاسخحذف
  10. نرگس خوب! الهه عزيز! سلام،

    الهه جان جای تو بين اين كلمات خالی ست،
    چيزی بگو،

    " تمامه ما همين لحظه ست "

    پاسخحذف
  11. سلام دوستان خوبم و ممنون ام تی جان که سراغ ما رو می گیری :)
    نمی دونم چی بگم. حرفی و نظری در مورد این شعر ندارم. راستش نه شعر و نه اون تکه فیلم هیچکدوم حس خاصی در من ایجاد نکرد! باهاشون ارتباط برقرار نکردم. نمی دونم چرا...
    خلاصه شرمنده ام

    الهه

    پاسخحذف
  12. " بهترين خبر همين حضور توست "

    همين رو می خواستم، لبخندت رو، البته با اجازه ی صاحبخانه.

    پاسخحذف
  13. ممنون از محبتت ام تی جان :)
    صاحبخانه ی نازنین هم که عزیز دل ماست :* :)

    الهه

    پاسخحذف
  14. بچه ها شما هم عزیز مایید
    ام تی جان اولا که اینجا 3 تا صاحبخونه داره
    ثانیندش هم که برای گرفتن لبخند کسی نیازی به اجازه هیچکس نیست،باید به خاطرش تشکر هم بطلبی از من
    الهه جون راست نمی گم؟
    نرگس

    پاسخحذف
  15. ام تی کوچولو،تو فیس بوک نداری؟منظورم اکانت هست.این الهه داشت و نابودش کرد،منهم اون قبلی رو نابودش کردم به خاطر بعضی ها ولی این یکی خوبه و هیچکسی رو که اذیتم کنه راه ندادم توش.کاش هردوتاتونم بیایید اونجا
    نرگس

    پاسخحذف
  16. واللا نرگس جان هرررررچی شما بگی همون درسته :)
    در مورد فیس بوک هم نمی دونم... نابود نابودش که نکردم اگر لاگ این کنم باز فعال میشه. اما خب یادته که همون موقع هم من تقریبا هیچ وقت اونجا حضور نداشتم. نمی دونم چرا هیچوقت با محیطش اخت نشدم و برام جذاب نشد. اما خب حالا شایدم دوباره راهش انداختم خدا رو چه دیدی؟ :)))

    الهه

    پاسخحذف
  17. بی یااااااااااااااااااااا دیگه الهه
    آی دی من یعن یآی دی جدیدم :Narges Khgh

    پاسخحذف
  18. نظر ام تی جون تایید می گردد شدیداً جداً :))

    الهه

    پاسخحذف
  19. وای ...وای... وای...
    نرگس قهر کرده
    وای وای وای

    P: :)

    الهه

    پاسخحذف
  20. باز هم اسنو پترول:Just Say Yes

    http://www.youtube.com/watch?v=vW1hv37imjw

    الهه

    پاسخحذف
  21. الهه جان زيبا بود.

    سلام به تو ، سلام به نرگس

    پاسخحذف
  22. سلام ام تی جان
    سلام نرگس همیشه در سفر :)

    الهه

    پاسخحذف
  23. می گما ام تی جان خوبه تا نرگس اینجا نیست و ملکش تحت اختیار ماست یه اختشاشی اینجا راه بندازیم D:
    نظرت چیه؟
    پیشنهادی داری؟

    الهه

    پاسخحذف
  24. چی بگم والا،

    بدون نرگس اغتشاش از نظر تاكتيكی دچار مشكل می شه، بايد اول موقعيت صاحب خونه مشخص بشه، بعد من و تو دست به كار می شيم. می خوام بدونم نرگس كجاست وقتی قراره توی باغش از شاخه های نور بالا بريم.

    پاسخحذف
  25. حالا که نتونستید اختشاش! راه بیاندازید بیایید پست بالایی...
    یکی اومده توی صعود برهنه این ویدئو را گذاشته و پیغام هم نوشته ،حال وهواش خیلی نوستالژیک بود خوشم اومد گفتم با شما قسمتش کنم

    پاسخحذف

Merci