۱۳۹۲ آذر ۲۰, چهارشنبه


۲۷ نظر:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=3JWTaaS7LdU

    پاسخحذف
  2. یادش بخیر..اینکه خیلی قشنگه..

    پاسخحذف
  3. کجای این جنگل شب
    پنهون میشی خورشیدکم
    پشت کدوم سد سکوت
    پر میکشی چکاوکم
    ...

    خوبی؟

    پاسخحذف
  4. سلاااااااام ام تی جانم
    خوبی؟
    ایران بودم

    پاسخحذف
  5. واقعا؟
    چه جالب، چه خوب
    خوش باشی هر جا که هستی

    پاسخحذف
  6. Rasti un neveshteye balaie az khodet bud? Kheyli ghashang bud. :)
    Narges

    پاسخحذف
  7. نه نرگس جان، این ترانه جنتی عطایی ِ که داریوش اجرا کرده

    دوستش دارم

    دیروز به یاد تو دسته گل نرگسی رو جلوی گل فروشی بو کردم
    و امروز تو اینجایی

    سلام

    پاسخحذف
  8. چه خوب!
    منم اینجا خیلی سر می نزم می بینم ازت خبری نیست می ذارم میرم
    نگو منتظری من بنویسم تا بنویسی ;) :D
    خوشحالم کردی

    پاسخحذف
  9. تو بخش پاک نشدنی از دنیای درون منی حتی اگه موجها رد پاتو پاک کنن.

    راستی، ماهیا می دونن من چقدر توی این ساحل می شینم،
    همیشه شاد باش

    پاسخحذف
  10. مرسی ام تی جان
    تو نیز برای مت خیلی خاصی.
    من هم هر وقت دلم برات تنگ میشه سراغتو از ماهیها می گیرم؛میدونم دروغ نمیگن..

    پاسخحذف
  11. http://www.youtube.com/watch?v=n91VWhdTstQ&feature=youtu.be

    پاسخحذف
  12. مرسی ام تی جان،آهنگ قشنگی بود
    https://www.youtube.com/watch?v=2ZuJtLOI6uw&list=FL7tTdhrAIsWoprEZkXOj2AQ&index=6

    پاسخحذف
  13. حس غریبی داشت این آهنگ، باید فیلمش رو سر فرصت ببینم.
    تصویر اون مرد دلتنگی یک راه رو توو خودش داره،

    راستی چهارشنبه سوریت مبارک،
    این کامنت رو کنار یک شمع روشن برات می نویسم،
    من و این شمع چقدر خوشبختیم امشب.

    پاسخحذف
  14. چهارشنبه سوری تو هم مبارک ام تی جان
    من هم خوشبختم که شمع و چهارشنبه سوری و کامنت را با من قسمت کردی.
    به امید روزهای خوب

    پاسخحذف
  15. :) از همین الان سال نو را بهت تبریک میگم.
    هر زمان امید همراهت باشه

    پاسخحذف
  16. نوروزت مبارک
    و عشق پشت و پناهت

    پاسخحذف
  17. M.T janam noruze to ham mobarak
    baraye to niz chonin baad.

    پاسخحذف
  18. تو چه خوشرنگ و عزیزی، مثل یک نت لب گیتار
    مثل فکر شعر تازه، حدس یک گل پشت دیوار

    این ترانه برام کهنه نمی شه
    تقدیم به تو که خوشرنگ و عزیزی

    پاسخحذف
  19. سلام،
    خوبی نرگس جان؟
    در این حال و هوای دلتنگی تو هم نیستی که با هم به غروب نگاه کنیم.
    خورشید منتظر ماست.

    پاسخحذف
  20. هستم ام تی جان
    کجا میای بیام برای تماشای غروب؟
    دارم این آهنگو گوش میکنم:
    http://www.youtube.com/watch?v=EHkozMIXZ8w

    پاسخحذف
  21. پشت پنجره ی همین آهنگ،
    پشت پنجره ی هر آهنگی که یادمون بیاره تنها نیستیم،
    همین لحظه، همین جا،
    دوباره سلام

    پاسخحذف

Merci