۱۳۹۲ آذر ۱۳, چهارشنبه


۶ نظر:

  1. صدا و اجرای کریم لو برایم تصویرگر حس عاشقیه،
    شخصیت و حرف زدنش خارج صحنه هم عین مهربونیه،
    باعث افتخار هستند این جوونا.

    و تو که گل نرگس این بوستانی

    پاسخحذف
  2. خیلی قشنگ اجرا میکنن.خوشحالم خوشت اومده
    من پریروز کشفش کردم نمیشناختمش
    راستی ممنون از لطف و مهربانی ات

    پاسخحذف
  3. همین جا هستم، پای همین پنجره،
    ببین در رو که باز می کنی و لبخند می زنی من دستهامو تا می تونم بالا می کشم تا به تو برسم،
    همین جا هستم،
    درست همین جا.

    پاسخحذف
  4. چه خوب..
    وقتی نیستی کسی هم نیست که لبخند منو ببینه اینجا..
    http://www.youtube.com/watch?v=NxZG62y07lY&list=FL7tTdhrAIsWoprEZkXOj2AQ&index=10

    پاسخحذف
  5. Dream of flying
    listen to my heart
    you can hear a bird
    I'm here
    in the cage
    with a dream of flying

    قطعه ی Dream of flying رو دوست داشتم
    باید سر فرصت گوششون کنم

    پاسخحذف

Merci