۱۳۹۴ دی ۱۷, پنجشنبه

Eleni Karaindrou Ulysses Gaze

۵ نظر:

  1. درود بر تو نرگس خوب،

    آخر هفته ی زیبایی رو دارم با آثار قشنگی که فرستادی میگذرونم، از دیروز با اثر پیانو روز زیبای برفی رو برام بیاد موندنی کردی، و امروز با این کار،
    روز خوبی داشته باشی که به شدت لایق خوبی هستی.

    پاسخحذف
  2. توی این روز آفتابی و زیبا، میونه این همه لحظه هایی که پرم از روح آسمون و جنگلی که تمام دنیای من پشت این پنجره ست، گاهی با تموم نقصهای خودم و هر آنچه که نباید در زندگیم باشه و هست ولی باز چنان سرمست یه لحظه ی زیبا از طبیعت میشم که باور کن انگار هزار ساله که زنده م و میخوام هزار سال دیگه زنده بمونم.
    شاید این خاصیت نوروزه نمیدونم، ولی هر چی که هست حسیه که دوستش دارم، نرگس عزیزم، هیچ مرزی نمیتونه جهان درون ما رو از هم دور نگه داره، من و تو در جهانی بی مرز روز نو رو جشن میگیریم، تو نرگس خوشبوی این هفت سینی و من ماهی تنگ بلورم که خواب دریا رو میبینم.
    نوروزت شاد و آروم
    ام.تی

    پاسخحذف
  3. راستی سلام، هزار بار سلام

    پاسخحذف
  4. ام تی جانم
    نوروزت مبارک. مسافرت بودم و برگشتم پیغام زیبایت را دیدم و حالم بهترین شد. امیدوارم هر زمان احساس تازگی جانت رو پر کنه.
    برات آرزوی دریاها دارم
    همچنان دوستت دارم و نقش آبی ات را مدام در زندگی ام می خواهم
    پاس خواهمت داشت هر زمان

    پاسخحذف

Merci