۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۷, پنجشنبه


۳ نظر:

  1. نرگس جان در تو اتفاق بزرگی افتاده، و یا میوفته
    من پیش گو نیستم ولی از المان هایی که تو رو به خودشون جذب می کنن می شه اینو فهمید
    روزی که من مرز بین بودن و نبودن رو برای لحظه ای تجربه کردم زمانی بود که ضمیر ناخود آگاهم رو اقیانوس آرامی به تصویر کشیدم که در انتظار یک اتفاق بزرگه
    و اون اتفاق افتاد، با ظهور شعاع نوری که درونم رو احاطه کرد و ...
    چنان پستهات هیجان انگیزن که وادارم می کنن به عریان شدن.
    من چقدر خوشبختم نرگس جان که تو رو دارم

    پاسخحذف
  2. برای من هم حضور تو خیلی مهمه ام تی جان
    تصاویر و موسیقی خیلی بهتر از واژه ها بیانگر احوالات منند. حرفها دارم...ولی تا میخواهم بنویسشمان انگار معنی دود می شود و می رود هوا. نمی دانم این موضوع را چطور می شود توصیف کرد یا توضیح داد. ولی میتوانم بگویم که واژه ها مرا فرو کشد و از من می کاهد...اینکه معنی این تصویر لزوما برای هر دوی ما یکسان بوده باشد اهمیتی ندارد. آنچه مهم است درنگ هر دوی ماست بر آن.
    نرگس

    پاسخحذف

Merci