۱۳۹۳ اسفند ۲۱, پنجشنبه


۱۴ نظر:

  1. پستت رو دیدم ولی نتونستم چیزی بنویسم،
    نرگس خوبم باورش سخته، باور این که میخواستم چیزی بنویسم ولی حالم بد شد،
    این اتفاق نیست، یا یک تصادف،
    تو به شکل غریب و حیرت انگیزی به نشانه های من اشاره میکنی،
    و اینبار من ترسیدم،
    مثل فردی که رازش بر ملا شده باشه،
    نرگس عزیزم، ای واقعی تر از دنیای واقعیت، و ای حقیقی تر از این مجاز،
    جهان غیب درون ماست که ما رو به هم وصل می کنه،
    ...

    پاسخحذف
  2. تصویر جغد، و قطعه اول موسیقی

    پاسخحذف
  3. :) این نشانه ها چگونه با تو ارتباط دارن؟

    پاسخحذف
  4. گفتنش برای من سخته نرگس خوب،
    بزار بدون توضیح از ناخودآگاهمون الهام بگیریم،
    بزار به جهان غیب درونمون اعتماد کنیم،
    ...

    پاسخحذف
  5. حین نوشتن سوالم هم میدونستم سوال بیخودیه
    باشه، راست میگی

    پاسخحذف
  6. نرگس خوبم، نرگس راه دورم،
    برای تبریک سال نو دنبال واژه می گشتم که برای تو آرزو کنم،
    دیدم زیباترین آرزو همین مصرع هست که همیشه تکیه کلامم وقتی سکوت میکنم،
    بی عشق مباد سرنوشتم،
    پس آرزو میکنم که، بی عشق مباد سرنوشتت
    عیدت مبارک خوشبوترین نرگس سرزمینم

    پاسخحذف
  7. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  8. ام تی جانم
    سال نوی تو هم مبارک
    انقدر مهربانانه می نویسی که نمی دونم چی بگم
    آرزوت خیلی دوست داشتنیه. من برای مهربانی زندگی میکنم؛ خودمو درختی می دونم که دوست داره گذرگاه باشه، گذرگاهی برای مهرورزی و مهربانی( پاسداشت مهر)
    جای اطراق نیستم، گذرگاهم
    زنده و جان دار باشی
    نرگس

    پاسخحذف
  9. نرگس جان خوبی؟
    نگرانت شدم، مراقب خودت باش،
    هستی ار تو محافظت می کنه.

    پاسخحذف
  10. ام تی جان ببخش دیر دیدم
    خوبم تو خوبی؟
    حالا بگو کجا بریم قدم زنی...

    پاسخحذف
  11. همینجا
    با همین لحظه ها، با همین کلمه ها که دلخوشم میکنن به بودن
    به قدم زدن با تو، درست همینجا
    جایی که زندگی رو از واقعیتش می گیره و به حقیقتش وصل میکنه
    من اینجا رو دوست دارم
    و البته قدم زدنه با تو رو

    پاسخحذف
  12. باشه ...همین جا...با تو...در کلمه ها...

    پاسخحذف

Merci