۱۳۹۲ شهریور ۲۱, پنجشنبه


"من"های کوچک و ادعاهای بزرگ..



۲۱ نظر:

  1. سلام نرگس جان،

    حال و هوات چطوره؟
    به دنیای اطرافت سلام برسون.

    پاسخحذف
  2. Salam M.T jan
    donyaye atrafam salam dare barat
    to khoobi?

    پاسخحذف
  3. خوبم،

    من و اتاقم خوبیم،
    پرده رو کنار زدم و مابین کارهام گاهی به آسمون خیره می شم،
    این یکی از لذتهای زندگیمه،
    تو هم اگه آسمونو داری بهش نگاه کن،
    ما اینجوری به هم می رسیم.

    پاسخحذف
  4. دیگه برم بخوابم،

    خوابها منتظرن، شب و روزت خوش.

    پاسخحذف
  5. نرگس خوب سلام،

    پاییز در راهه و من بی صبرانه منتظر روزهای بارونیم.

    لحظه هات خوش

    پاسخحذف
  6. من نیز ام تی جان
    فصل من،پائیز هست

    پاسخحذف
  7. پاییز آمدست که خود را ببارمت (سید مهدی موسوی)


    پاییز آمدست کــــه خود را ببارمت
    پاییز لفظ دیگر"من دوست دارمت"

    بر باد می دهــم همـه ی بــود خویش را
    یعنی تو را به دست خودت می سپارمت

    باران بشو ، ببار بــه کاغذ ،سخن بگــو
    وقتی که در میان خودم می فشارمت

    پایان تو رسیده گل کاغذی من
    حتی اگر که خاک شوم تا بکارمت

    اصرار می کنـــی کـــه مرا زود تر بگو
    گاهی چنان سریع که جا می گذارمت

    پاییز من ، عزیـــز غــم انگیز برگریـــز
    یک روز می رسم و تو را می بهارمت!!!

    پاسخحذف
  8. چه شعر قشنگی!
    بذار یک نقاشی هدیه بدهمت ;)
    http://www.insidegatlinburg.com/wp-content/fall-road.jpg

    پاسخحذف
  9. من توی این جاده تا آخر دنیا قدم می زنم.

    مرسی از هدیه ی قشنگت

    پاسخحذف
  10. اینکه نقاشی نیست!!!هاهاها
    عکس برات فرستاده ام و نوشته ام نقاشی!!!

    پاسخحذف
  11. دنیا، نقاشی هنرمند تنهایی ست که طرحهاش در ذهنش جان می گیرند،
    نرگس جان ما نقشهای تابلوی دنیا هستیم، دنیای ذهن یک نقاش،
    تو درست گفتی کل قضیه یک نقاشیه

    خوبی؟

    پاسخحذف
  12. من خوبم مرسی
    تو خوبی؟
    من هر روز اینجا سر می زنم مباد چیزی نوشته باشی و بی جواب بمونه.

    پاسخحذف
  13. منم خوبم،
    سعی می کنم بیشتر از همیشه ببینم و بیشتر از همیشه بشنوم،
    این روزها نگران از دست دادن فرصتها هستم،
    برای همین می خوام لحظه ها رو از دست ندم،
    دستهاتو به من بده
    بیا قدم بزنیم

    پاسخحذف
  14. نگران نباش ... ام تی... نگران نباش لطفا..
    بذار پایان مان هر نقطه از زمان و مکان که میخواهد باشد،مگر نه اینست که از دست ما خارج هست؟! ما هم اصلا محل نمیذاریمش..
    بیا اینو ببین: http://www.youtube.com/watch?v=dWIs89Pub0w

    پاسخحذف
  15. مست از می و می خواران از نرگس مستش مست
    مدام این مصرع به نظرم میومد

    چه سرخوشیه دلچسبی
    همسایه با دریا
    همخونه با ساحل
    ...

    مرسی نرگس دشتهای دوردست

    پاسخحذف
  16. ترانه و صدا و موسیقی این کارو دوست دارم

    http://www.youtube.com/watch?v=UNEv8GVYQ2E

    پاسخحذف
  17. قشنگه..مرسی،تا به حال نشناخته بودمش..چه خوب.اول که اسم فارسی رو دیدم ترسیدم ولی خب بنا به شناخت ام هم از روی اعتمادم به تو می دوسنتم کار قشنگی خواهد بود..مرسی

    پاسخحذف
  18. کجایی پرنده ی کوچک خوشبختی؟
    من بال ندارم ولی پرواز دلخوشی زندگیمه
    به پرنده ها سلام منو برسون.

    پاسخحذف
  19. مگر نه اینه که ما پرواز میکنیم؛همین جا ! بدون بال !
    من اینجام ام تی عزیز :)

    پاسخحذف
  20. الان ساعت 11:50 شبه، به شدت خستم ولی شاید باور نکنی دلم میخواد قدم بزنم،
    دنیای ضد و نقیض هاست آدم گاهی،
    پشت پلکهام منظره های قشنگی می بینم
    می رم تا اونجا قدم بزنم
    تو هم بیا

    پاسخحذف
  21. باشه...قرارمون پشت پلک های ام تی :)
    درک ذهنیت مان به صورت ضد و نقیض هم از بازیهای ذهن مونه،ولش کن.بذار هم ضد باشه و هم نقیض..

    پاسخحذف

Merci