۱۳۹۰ فروردین ۱۹, جمعه

اینجا بدون الهه و ام تی می میره که...

۴۷ نظر:

  1. " بهترين خبر همين حضور تو
    خبر حادثه ی عبور تو "

    نرگس عزيز و خوش خبرم سلام،

    پاسخحذف
  2. سلام ام تی جان
    خوبم تو خوبی؟
    کجایید بابا؟
    نرگس

    پاسخحذف
  3. مشغول دلمشغوليهام
    و در اين ميون سعی می كنم با نوشتن و شنيدن موسيقی آرامشی رو كه به شدت در اين فضا آسيب پذير شده با چنگ و دندون حفظ كنم.

    همه چيز درست خواهد شد، طبيعت دست ما رو رها نمی كنه، و من به اين دلخوشم.

    دو شاخه گل سرخ، يكی برای تو، يكی برای الهه

    پاسخحذف
  4. صاحابش زنده بــــــاشـــــه :)

    هستیم نرگس جان. این گوشه ی دنیا برای خودمان یک هلک وهلکی می کنیم و روزگار می گذرانیم...

    سلام ام تی گرامی. ممنون از محبت هات. آرزو میکنم همیشه دل ات خوش و زندگی ات سرشار از امنیت و آرامش باشد.

    الهه

    پاسخحذف
  5. نرگس خوب ، عزيز دور دستها

    سنگی رو در دريای آبی بينمون ميندازی ، و درست وقتی كه متوجه امواج حضورت می شم مثل يك پری دريايی در هاله ای از پولك و نور می پيچی و به اعماق دريا می ری . با صدف و ماسه قصری ساختم برای ديدنش به ساحل بيا

    پاسخحذف
  6. اونقدر قشنگ می نویسی که...
    راستش را بخواهی هنوز جمله مناسبی پیدا نکرده ام برای پاسخ..وای خیلی خوشم اومده...کاش من پری دریایی بودم و تو اون اعماق تنهای تنها با ماهیان می زیستم،و زا هر از گاهی برای دیدن قصر تو به ساحل می اومدم...
    نرگس

    پاسخحذف
  7. كار خوبی می كنی ، من هميشه همين جا در ساحل نشستم ، هم پای آب و موج و صدف ، و به پری دريايی فكر می كنم كه در اعماق آبها ، تنهای تنها با ماهیا زندگی می كنه . راستی اين بار كه اومدی الهه ی آبها رو با خودت بيار ، دوتا گردنبد از گوشماهی براتون درست كردم و نزديك آب روی ماسه ها گذاشتم .

    پاسخحذف
  8. یادته یک زمانی من نی لبکی بودم که پری دریایی غمگینی دلش را در من می نواخت...؟
    الهه هم باید همین جاها کنار ساحل باید باشه...نگاه کن می بینیش...هوووووو الهه خودتو به ام تی نشون بده..
    نرگس

    پاسخحذف
  9. آره واقعاً ، يادمه ، درسته

    و اين تا هميشه با تو ِ ، نی لبك ، پری ، دريا ، واقعاً همينطوره ، دريا در قلبت ِ وقتی نرگس رو در آينه می بينی .

    سلام به الهه ی ناز

    پاسخحذف
  10. http://imgfave.com/view/1278990

    الهه

    پاسخحذف
  11. الهه جان خیلی خیلی قشنگه گلها و ترکیب چیدنشون.به سهم خودم مرسی
    نرگس

    پاسخحذف
  12. الهه ی عزيز ،

    عطر گلهايت مرا به لحظه ای برد كه برای اولين بار با من حرف زدی ، و جهان به من لبخند زد.

    سلام...

    پاسخحذف
  13. فکر می کنم اون روز رو به خاطر دارم.
    همان روزی که نرگس جان حیاط و باغچه و گلهایش را آب داده بود و در هوای خنک و مطبوع یک بعداز ظهرِ بهاری پای کامپیوترش نشسته بود و ما هرسه، احتمالا در سه گوشه ی دنیا، به آهنگ ملایم و دلنشینی از اِرا گوش سپرده بودیم...

    الهه

    پاسخحذف
  14. ما خوشبختيم ، مگر نه ؟

    ما با تمومه دلتنگيهامون خوشبختيم ، درست همينجا ، همين گوشه ای كه تو هستی ، همين گوشه ای كه نرگس هست ، همين گوشه ای كه من هستم ، همه ی زندگی همين جاست ، كف دستام ، كه گاهی سعی می كنم آخر خط عمرش رو بخونم.

    چقدر خوبه كه شما هستيد.

    پاسخحذف
  15. نرگس جان ، می دانستی بهانه ی شيرين آمدن به اينجايی ؟

    وقتی كه نيستی دست و دلم می لرزد تا دلتنگيهايم را بگذارم و بروم ، ناچار دلتنگ برمی گردم ، اما بارها سر می چرخانم و نگاه می كنم شايد پنجره را باز كنی و من با ديدنت فراموش كنم كه چقدر دلم گرفته است.

    پاسخحذف
  16. الهه جان به خاطر دارم...
    ام تی جان هستم،یعنی الان هستم،دست و دلت هیچوقت نلرزه چرا که اگه اینجا هم نباشم مطمئن باش در فضای ارتباطی مان هستم،دلتنگ نباش...من اینجام و پنجره باز هست،میخواهی از گرفتهگی دلت بگویی؟
    نرگس

    پاسخحذف
  17. اين كه می روی و نمی رسی ، اين كه می رسی و نمی يابی ، اين كه می يابی و نمی بينی ، همينقدر كافيست كه گاهی به اندازه ی تمام بودنت دلتنگ باشی.

    اين روزها هوای مسمومی را نفس می كشم. اما باز پشت پلكهايم خواب خيس دريا را می بينم ، و دلخوشم به اتفاق فردا.

    پاسخحذف
  18. سلام بر رفقای نازنین خودم :)
    من امروز هوینجوری!! حالم خوبه و رنگ وبلاگ نرگس جان شده :) گفتم بیام اینجا یه سری به جمع دوستان همدل و یاران قدیمی بزنم احوالی هم از شما بپرسم.
    خوبی ام تی جان؟ بی خیال هوای مسموم. فیلتر بذار سر راهش :)
    نرگس جان اصل حال و احوال خودت چطوریاس؟ اون ورا حجاب اجباری نشده هنوز؟ P:

    الهه

    پاسخحذف
  19. امروز یه چیزی توی گوگل ریدر خوندم خندیدم گفتم برای شما هم بگم شاید بخندید :)

    شایسته سالاری
    به نظر من بهترین گزینه برای وزارت نفت ، جنتیه. چون از اول تشکیل نفت در لایه های زمین بوده و تسلط کامل به ترکیبات اون داره


    الهه

    پاسخحذف
  20. سلام بر غایبان

    الهه

    پاسخحذف
  21. سلام الهه ی عزيز،

    خوبی؟ ساعت دوازده و چهل و پنج دقيقه ی شب ِ ، پنچره ی اتاقم بازه و نسيم خنكی مياد ، بوی ياسهای باغچه ديوانه وار بهار رو در روحم فرياد می زنه. اين لحظه ، اين نسيم ، و اين عطر تقديم به تو ، و نرگس.

    پاسخحذف
  22. سلام ام تی جان

    ممنون. من که خوبم. خوشحالم که می بینم شما هم سرحال و بهاری هستی. نرگس هم که خبری ازش نیست اما می دونم که اون هم یه جایی، یه گوشه ای از همین دنیا داره بهار رو مزمزه می کنه. همین بهار رو... همین بهارِ تمام شدنی ...

    الهه

    پاسخحذف
  23. سلام دوستای خوبم،خوبید؟امیدوارم که هر زمان خوب و خوش باشید
    مرسی ام تی جان ،چه هدایای قشنگی...مرسی
    الهه جان تعداد محجبه ها تصاعدی داره زیاد میشه،اونهم با سازماندهی خاص اسلامگرایان.دانشجوهای بی پول شهرستانی را تامین مالی میکنند در ازایش از آنها محجبه شدنشان را می خواهند،پانسیونهای ارزان قیمت به دانشجوها میدن و از آنها میخواهند که طریقت اسلام گرایی پیشه کنند و...اگر این دوره هم اردوغان رای بیاره فاتحه حکومت لائیک در اینجا را باید خواند
    نرگس

    پاسخحذف
  24. من مسافرت بودم ها راستی...
    نرگس

    پاسخحذف
  25. نرگس جان آدما فريب خدايی رو خوردن كه ساخته ی ذهن پيامبرانه ، آدما فريب آدمايی رو خوردن كه از درك و فهم توانمنديهاشون عاجز بودن و تبديل به پيامبر شدن. چه بسيارن افرادی كه اگر ديروز بود پيامبرشون می كرديم. ما فريب جهالتمون رو می خوريم وگرنه خدا خيلی وقته كه مرده.

    اين نظر منه ، تلخه می دونم ، و شايد اشتباه

    پاسخحذف
  26. ام تی عزیزم من همراهت هستم می دونی که!
    نرگس

    پاسخحذف
  27. آره می دونم و مطمئنم ، درست مثل وقتی كه گلهای نرگس گلفروش تو رو به يادم مياره.

    پاسخحذف
  28. رسیدن به خیر نرگس جان :) سفر خوش گذشت به سلامتی؟
    ظاهرا امت قهرمان و همیشه در صحنه ی ترکیه عطای پیوستن به اتحادیه اروپا رو به لقایش بخشیده اند. امیدوارم این اردوغ!! و دار و دسته اش شرشون از سر اون مملکت کم بشه. هرچند ظاهرا طرفدار کم ندارند که این همه ساله کنگر خورده اند و لنگر انداخته اند!

    ام تی جان شاید این جمله ات را من درست متوجه نشده باشم: "آدما فريب آدمايی رو خوردن كه از درك و فهم توانمنديهاشون عاجز بودن و تبديل به پيامبر شدن."
    اگر منظورت این باشه که اون کسانی که پیامبر شده اند، از درک و فهم توانمندیهاشون عاجز بودن، باید بگویم اتفاقا به نظر من حداقل، تنها پیامبر شناخته شده و حقیقی به لحاظ تاریخی یعنی محمد(حتما می دونی که عیسی و موسی هم حتی به لحاظ تاریخی وجودشون مشکوک هست سایرین که جای خود دارند!) به لحاظ هوش و توانایی ونیز آگاهی از توانمندی های ویژه اش موجود فوق العاده و کم نظیری بوده! این که بتوانی حتی از فراز هزارو اندی سال همچنان مخ میلیاردها انسان را بتابانی!! کاری نیست که از عهده ی هرکسی بر بیاد!

    الهه

    پاسخحذف
  29. الهه جان دقيقا به همين دليله كه می گم عاجز بودن ، به همين دليله كه می گم خواسته يا ناخواسته فريب دادن كه در هر دو صورت نشون از عجزشون داره ، آگاه بودن بر تفاوتها يك چيزه و بنياد شناسوندن و استفاده از اين تفاوتها و توانمنديها رو بر خشتی كج بنا گذاشتن يك چيز ديگه، محمد در ساختن و شناسوندن خدايی كه زاييده ی همان توانمنديهای ويژه اش بود راه رو به خطا رفت ، و اين خشت كج ، ديوار باور بخشی از بشريت رو تا ثريا كج كرد. به اين بيت حافظ اقتدا می كنم كه " جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه ، چون نديدند حقيقت ره افسانه زدند "

    پاسخحذف
  30. به به... به به...! پارلمان ترکیه هم که داره میفته دست اسلامگراها! اردوغ هم که گفته اگر اکثریت رو بیارن قانون اساسی مملکت رو هم عوض می کنه! باریکللا به امت همشه در صحنه ی ترکیه!

    الهه

    پاسخحذف
  31. آره الهه جون
    لائیک ها چند جای مهم رای هاشونو از دست دادندوالبته افزاریش رای دارند کلا ،ولی خب شهرهایی مثل ازمیر که قلعه آنها حساب می شد تقریبا آرایشان با اسلام گراها برابر هست.
    نرگس

    پاسخحذف
  32. خب اگر در کل افزایش رای داشته باشند که خوبه باز. جای امیدواری هست :)
    می دونی این داستان ترکیه از این لحاظ برای من خیلی جالب هست که می خوام بدونم ویروس مذهب اسلام تا چه حد پایدار و ویرانگر است! افتادن یک مملکت لاییک به دامان دین مبین آن هم با وجود مثالهای زنده و خطرناکی مثل ایران در بغل گوششان خیلی معنا و حرف می تواند داشته باشد!

    الهه

    الهه

    پاسخحذف
  33. بله الهه عزیزم،منهم دقیقا از همین منظر به قضیه نگاه میکنم.راستش من فکر میکنم پایداریش به انطباقش با پایین ترین سطح فرهنگ و دارایی و انسان گرایی و عقل گرایی است.هیچ جامعه ای به اینهایی که برشمردم رو نمی ده مگر جوامع مسلمان،که البته نه به طور اصیل بل که هر زمان که لزم باشه اینها را بفرسته میدان برای انجام مقاضدشان
    نرگس

    پاسخحذف
  34. دارم ترانه نترسون رو گوش می دم،

    چرا وحشت كنم از عشق؟
    چرا برگردم از شادی؟

    سلام به پروانه های اين خونه

    پاسخحذف
  35. سلام ام تی جان کجایی؟
    نرگس

    پاسخحذف
  36. خونه هستم، ايران، و دلم می خواد اين آفتاب قشنگی رو كه شعاع نورش به اتاقم تابيده هيچوقت از دست ندم. هر كجا كه می خواد باشم.

    پاسخحذف
  37. خوش بگذره با مهرآفتاب...
    نرگس

    پاسخحذف
  38. سلام به دوستان عزیزم :)

    می گم ام تی جان معلومه اتاقت رو به شرق یا غربه ها! وگرنه تابستونا مث من از نعمت آفتاب محروم بودی :)

    الهه

    پاسخحذف
  39. الهه ی خوب ،

    مهم شرقی و غربی يا شمالی و جنوبی خونه هامون نيست ، مهم پنجره ی دلمونه كه هر روز اونو باز كنيم و به آفتاب سلامی دوباره بديم.

    راستی سلام...

    پاسخحذف
  40. این رو امروز دیدم حیرت کردم!! از ایرانی بودنم منزجر شدم. تف!
    http://andishe-pooya.blogfa.com/

    الهه

    پاسخحذف
  41. اوه! اشتباهی آدرس کل وبلاگ را نوشتم. مطلب مورد نظر من این است:
    http://andishe-pooya.blogfa.com/post-127.aspx

    پاسخحذف
  42. الهه جان تاریخ جهان پر از این وحشیتها و ناظرانی که قاتل بالقوه هستند بوده است.باید خوشحال بود که میزانش خیلی کمتر شده در جهان،و باید کمتر خوشحال بود در ایران چونکه این رویه آنچنان که باید کم نشده
    نرگس

    پاسخحذف
  43. کی می دونه چقدر ترانه های زیبا تو این دنیا ساخته شده؟! امروز این رو کشف کرده ام و روزم رو ساخته. نمی دونم چنددفعه گوش دادمش. گفتم شما هم اگر نشنیده اید بیاید در لذت شنیدنش با من شریک شوید. تقدیم به دوستان گرامی ام نرگس و ام تی:

    http://www.youtube.com/watch?v=GemKqzILV4w

    الهه

    پاسخحذف
  44. الهه ی عزيزم ،

    تنها می توانم بگويم دلم تنگ شد، شايد باور نكنی ولی دلم برای خودم تنگ شد.

    پاسخحذف
  45. Chasing Cars lyrics

    We'll do it all
    Everything
    On our own

    We don't need
    Anything
    Or anyone
    If I lay here
    If I just lay here
    Would you lay with me and just forget the world?

    I don't quite know
    How to say
    How I feel

    Those three words
    Are said too much
    they're not enough

    If I lay here
    If I just lay here
    Would you lie with me and just forget the world?

    Forget what we're told
    Before we get too old
    Show me a garden that's bursting into life

    Let's waste time
    Chasing cars
    Around our heads

    I need your grace
    To remind me
    To find my own

    If I lay here
    If I just lay here
    Would you lie with me and just forget the world?

    Forget what we're told
    Before we get too old
    Show me a garden that's bursting into life

    All that I am
    All that I ever was
    Is here in your perfect eyes, they're all I can see

    I don't know where
    Confused about how as well
    Just know that these things will never change for us at all

    If I lay here
    If I just lay here
    Would you lie with me and just forget the world?
    مرسی الهه جون خیلی قشنگه،شعرشو پیدا کردم و گذاشتم اینجا
    نرگس

    پاسخحذف
  46. ام تی جان کاملا درک می کنم چه می گویی... خوب می فهمم...

    مرسی نرگس جان. بله شعر زیبایی هم داره.
    یه اتفاق جالب هم افتاد. داشتم با صدای بلند گوشم می کردمش که برادرم شنید گفت اوه! من اینو دارمش! چقدر هوس کردم دوباره گوش کنم :) خلاصه رفت آلبوم کامل اش از لای سی دی می دی هاش پیدا کرد و به من هم داد :)

    راستی نرگس جان آنکارا که نیستی!
    حتما نیستی! وگرنه یحتمل الان داشتی شنا می کردی P: ;)
    امیدوارم همیشه تندرست و شاد باشی و خانه ات هم آباد، هر گزند و بلا از تو دور باد :)

    الهه

    پاسخحذف
  47. الهه جان یک چیز خنده دار بگم برات،اوضاع بخشی که دچار سیل و تگرگ شده بود را امروز از طریق اخبار تلوزیون دیدم و کلی تعجب کردم چون طرف ما فقط باران بود و خبری از اون فلاکت نبود.یک زیرگذر به تمامی پر آب شده بود و ماشینها داخل آب رفته بودند یعنی زیر آب.
    نرگس

    پاسخحذف

Merci