۱۳۹۳ اسفند ۸, جمعه


۳ نظر:

  1. بی نظیر بود، بی نظیر
    نرگس جان من نشانه ای به گردن دارم، و انگشتری در انگشت اشاره
    این کلیپ سراسر نشانه بود، که من با گوشت و پوست و استخوانم حسش کردم
    بیشتر از این نمیتونم بگم، ولی این نشانه ها حقیقت محضه
    گاهی فکر میکنم انسانها بدون حتی حضور هم میتونن کاشف دنیای همدیگه بشن
    انتخاب امروزت به من ثابت میکنه ما چیزی فراتر از این حواس پنج گانه ایم،
    عطرت رو از این سرزمین نگیر،
    دوباره سلام

    پاسخحذف
  2. و من چه حالم خوب میشود وقتی که ارتباطهای اینچنینی رخ میدهند، نوشته و خوانده می شوند.
    بله که فراتر از حواس پنچگانه مان هستیم

    پاسخحذف
  3. چون به دیروز و فردا دل بستیم،
    چون امروز و نمی بینیم،
    چون برای ما همین لحظه تمام ما و تمام دنیا نیست،
    چون اجازه نمیدیم به لحظه ها و آدمها که بیان و برن،
    چون اونها رو برای خودمون میخوایم، هم دیروزشون رو هم فرداشون رو،
    سالهاست سعی میکنم که امروز و باور کنم و زندگی کنم بدون توقع و انتظار،
    لحظه ها و آدمها رو بغل کنم و بعد نه درگیر گذشته شون بشم و نه منتظر فرداشون،
    ولی سخته، خیلی سخته
    همونجوری که نمیشه عطر حضور تو رو در شیشه ی امروزم حبس کنم،
    تو گذشته رو به یادم میاری، درست وقتی منتظر فردام تا رد پاتو اینجا ببینم،
    اینه شکست ما در بازی زمونه،
    بودن یا نبودن،
    ببخش که بی ربط حرف زدم، بی وقفه اومد و نوشتم،
    تو فراموش کن.

    پاسخحذف

Merci