۱۳۹۳ تیر ۳, سه‌شنبه

Goksel Baktagir Mavi Dunya Furtuna) YouTube

۶ نظر:

  1. امروز من رو مست کردی و بردی به سرزمینهای دور،
    چشمهام رو بستم تا تو رو ببینم که لبخند می زنی،
    مرسی

    پاسخحذف
  2. نوش جانت
    موزیکهای اینجا بیشتر برای توست
    چشمهایت را همچنان بسته نگاه دار

    پاسخحذف
  3. گاهی میام که بنویسم
    باور کردنش سخته، درست مثل آدمی میشم که از حرکت و حرف زدن افتاده ولی چشمهاش، چشمهاش با تمام وجود میخوان یه چیزی بگنو نمی تونن،
    من یه بار بالای سر همچین فردی بودم، چه کار می تونستم بکنم جز این که با تمام وجودم پیشونیشو ببوسم.
    حالا می فهمم چرا سهراب نوشت "ما هیچ، ما نگاه"
    خوبی نرگس جان؟

    پاسخحذف
  4. ام تی جان
    چند ماه قبل من به همین وضع افتاده بودم، در عین وحشت شدید از اینکه نمی تونستم بین مغز و زبانم پیوند ایجاد کنم اما به نحو عجیبی یک آرامش و بی خیالی خاصی را تجربه کردم. با درمانی 5 ساعته به وضعیت نرمال برگشتم، ولی من دیگه اون نرگس سابق نیستم..خیلی چیزا در من فرق کرده..اون موقع چشمهای منم در تقلا بودند..
    تو چقدر کار قشنگی کرده ای که پیشانی اویی که نمی توانسته حرف بزند را بوسیده ای، تو آخه ام تی هستی..
    خوبم دوست خوبم
    امیدوارم خودت هم خوب باشی
    نرگس

    پاسخحذف
  5. ولی تو برای من همون نرگس سالهای مهربونی هستی،
    با خونه ای که پر از مهمان بود،
    با سفره ای که چقدر نور از اون برداشتم،
    با نی لبک سحر آمیزی که هنوز نوای خوشش تو گوشمه،
    تو امروز هم همونی، همون نرگس
    خوشبوتر از همیشه

    پاسخحذف
  6. مرسی ام تی جانم
    تو خیلی به من لطف داری
    اون بعد من تغییری نکرده نگران نباش ;)

    پاسخحذف

Merci