۱۳۹۵ فروردین ۸, یکشنبه

چونی بی من - همایون شجریان



برای ام تی عزیزم



۱۵ نظر:

  1. دوستی با تو حقیقی ترین اتفاق جهان منه، روح من در اتفاقاتی از این دست زندگی میکنه و ریشه داره، من بی اتفاق حضور تو به قول حافظ " چنانم که نپرس "

    پاسخحذف
  2. دقیقا برای من هم همینه ام تی عزیزم

    پاسخحذف
  3. خوبم ام تی عزیزم
    خودت خوبی
    هزار بار اومدم دیدم نیستی و برگشتم
    ۰۰۰

    پاسخحذف
  4. خوبم ام تی عزیزم
    خودت خوبی
    هزار بار اومدم دیدم نیستی و برگشتم
    ۰۰۰

    پاسخحذف
  5. " هزار ساله که رفتی، من هنوز پشت شیشه م
    موهاتو باد برده ، عطرش جا مونده پیشم "

    چقدر خوبه که پیش از ما افرادی بودن که احساساته ما رو به زیباترین شکلی بیان کردن، اگر کلمه نبود جهان بی معنی میشد.

    پاسخحذف
  6. کجایی نرگس سرزمینهای دور؟

    پاسخحذف
  7. من هستم ام تی جان
    چطوری خوبی؟

    پاسخحذف
  8. سلام، دوباره سلام، و باز هم سلام
    خوبی؟
    جهانتو برداشتی و رفتی پشت کدوم دریاها؟
    خوش آمدی

    پاسخحذف
  9. کجایی ام تی جان؟ یعنی مثلا تو اینستاگرام یا توییتر نیستی؟

    پاسخحذف
  10. خوبم، و آرزو می کنم تو هم خوب باشی.

    پاسخحذف
  11. ایمیلتو برام بنویس لطفا. اگه ایتستاگرام داری آی دی من narges1 هست

    پاسخحذف

Merci