۱۳۹۴ آبان ۳۰, شنبه

Neil Young - Dead Man Theme (long version)

۱۳ نظر:

  1. نرگس دشتهای دور از من، هزار بار سلام،
    برایت نوشتم و ارسال نشد، و دیگر هر چه تلاش کردم که دوباره بنویسم نشد چون احساس کردم حس آن لحظه دیگر در من نیست، پس اگر می نوشتم از من نبود، برایت از این سکوت نوشتم، از این که مدتهاست دیگر واژه ها برایم همچون ابزاری شده اند که نمی توانم به کارشان بگیرم، آنچه می بینم و حس میکنم، بیرون از من گویا از جنس هیچ می شود، واژه ها کدام هیچستان را تصویر کرده اند؟ نرگس خوشبوی من! مدتهاست که دیگر هیچ نمی نویسم و فقط نگاه می کنم، احساس میکنم نوشتن بازی کودکانه ای ست که تو را به ناشیانه ترین شکل ممکن به سخره می گیرد، دلم می خواهد مثل خوابهایم پرواز کنم، لذت پرواز تنها لذتی ست که از خوابهایم در بیداری جا مانده است، و مدتهاست که تصویر این گذر پرنده وار همه چیز را در ذهنم گذرا و کوچک کرده است، من به کجا می روم نرگس

    پاسخحذف
  2. ام تی جان
    همان جایی هستی که من!
    منهم واقعا از گفتن و نوشتن دلزده ام. فضا فضای بیهوده گویی پرگویی و هیچ گویی و تکرار است. گفتن برای گفتن کار من نیست. در واقع مخاطبی وجود ندارد و همه گوینده هستند.
    من فکر می کنم جای خوبی هستیم. هر کسی باید زبان در کام خود درکشد و خود و ایده هایش را بپروراند بی که در زد و خوردهای احقانه بازار رسانه های پوچ مشارکت کند.

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  4. همه فکر می کنن دارن به دیگری آموزش میدن!!!

    پاسخحذف
  5. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  6. می فهمم نرگس جان،
    ولی باور کن آمدن به اینجا عادتی ست که تا امروز ترک نکرده ام، آمدن به آدرس تو بارها در روز شاید ناخودآگاه به من آرامشی می دهد که دوستش دارم گلهای نرگس پشت این پنجره همیشه زیباست.

    پاسخحذف
  7. مرسی ام تی جان؛
    همانطور که من در جستجوی سخنی از تو اینجا چیزی را منتشر میکنم. اینه نوعی از بودنه، نوعی خوب و بی ادعا

    پاسخحذف
  8. مرسی ام تی جان؛
    همانطور که من در جستجوی سخنی از تو اینجا چیزی را منتشر میکنم. اینه نوعی از بودنه، نوعی خوب و بی ادعا

    پاسخحذف
  9. این روزها این ترانه رو زندگی میکنم

    http://m.youtube.com/watch?v=BJ-pm7U0KDA

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جالبه
      منم با آداجیو با آواز ماجده الرومی زندگی میکنم

      حذف
    2. جالبه
      منم با آداجیو با آواز ماجده الرومی زندگی میکنم

      حذف
  10. نرگس جان سلام،

    خوبی؟ سال نو مبارک. امیدوارم سال به هر رسم و آیینی که نو میشه حالتو خوب کنه و برات شادی بیاره.
    چقدر خوبه که هستی،

    همیشه به یاد تو ام تی

    پاسخحذف
  11. ام تی جان سال نو تو هم مبارک
    خوشحالم که هستی
    همچنان باش دوست خوب

    پاسخحذف

Merci