۱۳۹۳ اردیبهشت ۷, یکشنبه

مثل یک رویا...


۱۲ نظر:

  1. نمی تونم ببینمش ولی یاد ترانه ی داریوش افتادم

    تمامه خونه پر میشه از این تصویر رویایی
    تماشا کن تماشا کن چه بی رحمانه زیبایی

    باور می کنی که نمی تونم جلوی اشکم و بگیرم؟ اونم برای کلیپی که ندیدم، این چه حس غریبیه که دست به روحم می کشه؟

    پاسخحذف
  2. ام تی جان
    اشکهاتو جاری کن دوست خوب من
    دیدم نیستی، گفتم با یک کلیپ بیارمت اینجا
    خوبی ام تی؟ چرا نمی تونی ببینیش؟
    تو مگه ایرانی؟

    پاسخحذف
  3. نه نرگس جان
    ایران نیستم، ولی تبلتم ساپورت نمیکنه، اگه لینک یوتیوپ داره بذار

    پاسخحذف
  4. زیبا بود نرگس جان،
    من رو می بره به بچگی هام، تعطیلات آخر هفته که سینما می رفتیم، نمی دونم چرا؟
    می رم به دورانی که خوشبختیم همقده مادرم بود، و هم اندازه ی آغوشش.

    چه ملت نوستالژی بازی هستیم، شاید هم اقتضای سنه

    تو خوبی گل نرگس؟

    پاسخحذف
  5. ام تی جان
    چه خوب که این حس رو بهت میده این موزیک
    واقعیت اینه که خوشبختی ما واقعا هم هم قدِ آغوش مادرمون هست، و من چه کم داشتم اش...مادرم زنده س ها نگران نباش..
    این نوستالژی بازی نیست، خودِ خودِ زندگی هست..
    من خوبم دوست عزیزم
    تو چطور؟

    پاسخحذف
  6. خوبم، و پر از امید، و پر از عشق
    این اشکها هم به خاطر ظرفیت قلبمه
    گاهی پر می شم از حسی که اینجوری سر می ره

    پاسخحذف
  7. سلام،
    خوبی عزیزتر از همیشه؟
    خوبی نزدیکتر از امروز؟
    خوبی؟

    پاسخحذف
  8. نرگس جان خوبی؟
    نباشی، حتی برای همین دست تکان دادن و لبخند زدن، جهان چیزی به اندازه ی بی نهایته مهربانی تو کم دارد.
    نگرانم...

    پاسخحذف
  9. ام تی جان
    من خوبم نگران نباش دوست خوب من
    مسافرت بودم

    پاسخحذف
  10. خوشحال شدم،
    امیدوارم همیشه شاد باشی.

    پاسخحذف

Merci